Fru Nielsens Hverdag header image 4

Indlæg gemt i "kransekage"

Tømmermænd?

1 januar 2012 · Gemt i fru Nielsens nye livsstil · 16 kommentarer

Næh – jeg spiste min kransekage med stor fornøjelse, og jeg fortryder ikke i dag – kunsten er IKKE at spise resterne 😉 UHA! er der nogle der siger, jeg vil æde, drikke, ryge og elske som jeg har lyst til – og det er ok med mig, jeg kunne […]

0

[Læs resten af indlægget →]

0 point for den kunstneriske udførelse,

23 april 2010 · Gemt i bagværk, fru Nielsens Hverdag, yngste · 12 kommentarer

men de smager rigtig godt 🙂 Håndværkeren var næsten nede på knæ – bare for at få en ekstra iaftes 😉 Det undrer mig, at det er så hårdt at bage kransekager… jeg kan ikke huske – næsten – hvornår jeg sidst har været så træt og haft så ondt […]

0

[Læs resten af indlægget →]