Nu har denne vinter varet længe nok… Jeg synes, at den har strakt sig i en uendelighed og bare bliver ved og ved. Jeg plejer ikke at lide af vintertræthed, men i år er jeg træt, træt, træt og træt af mørket, kulden og ja ok af ikke at sove […]
0Nu har denne vinter varet længe nok… Jeg synes, at den har strakt sig i en uendelighed og bare bliver ved og ved. Jeg plejer ikke at lide af vintertræthed, men i år er jeg træt, træt, træt og træt af mørket, kulden og ja ok af ikke at sove […]
0