Det må du altså undskylde 😳
foto·måge·svane
Anne, Mandagspigen - 14. november 2008 - kl. 16:30
kanonfotograf er du altså Helle, så perfekt et billede 🙂
Catarina - 14. november 2008 - kl. 17:10
Sikke det antastisk billede. Du forstår altså at tage billeder Helle. 🙂
Perle - 14. november 2008 - kl. 17:59
God skudt!! Stakkels svane 🙂
God weekend Helle.
Sifka - 14. november 2008 - kl. 18:09
Godt skud:)
Elizabeth H. - 14. november 2008 - kl. 20:34
😆 Godt skudt..
Stina - 15. november 2008 - kl. 05:19
Hold da op! Pragtfuld “fanget”!
Jonna - 15. november 2008 - kl. 09:15
Hvor er det godt.
Rimkogeren - 15. november 2008 - kl. 09:32
Hvordan er det nu, ordsproget lyder: “Hellere en måge under vingen end ti på hovedet!” Vildt godt skud!!
Lene - 15. november 2008 - kl. 18:01
Hvor er du bare god 🙂
Helle K. - 15. november 2008 - kl. 21:42
Tak allesammen – og Rimkoger du kan det der 🙂
Navn
E-mail
Website
Δ
kanonfotograf er du altså Helle, så perfekt et billede 🙂
Sikke det antastisk billede. Du forstår altså at tage billeder Helle. 🙂
God skudt!! Stakkels svane 🙂
God weekend Helle.
Godt skud:)
😆 Godt skudt..
Hold da op! Pragtfuld “fanget”!
Hvor er det godt.
Hvordan er det nu, ordsproget lyder:
“Hellere en måge under vingen end ti på hovedet!”
Vildt godt skud!!
Hvor er du bare god 🙂
Tak allesammen – og Rimkoger du kan det der 🙂