de forsøger at bilde os ind, at der skal være snestorm i Nordjylland i weekenden.
vejr og vind
Anette B - 18. marts 2008 - kl. 19:12
Hm – jeg må hellere lige tjekke hvad de “lover” for Østjylland
Helle K. - 18. marts 2008 - kl. 19:17
Anette: Jeg har besluttet, at det må være en fejl 😉
Pernille - 18. marts 2008 - kl. 19:17
Jo jo, Helle – nu må det være jeres tur 😉
Deborah - 18. marts 2008 - kl. 20:14
Hvis I skal have samme omgang som vi fik, så lad endelig være at satse på, at det er en fejl, for så fryser I ihjel – VARMT TØJ! Og bliv indenfor, hvis muligt er alt, hvad jeg kan sige….
Helle K. - 18. marts 2008 - kl. 21:01
Pernille: Jeg ku’ ellers godt undvære – uden at være misundelig og alting. 🙂
Deborah: Øv nej, jeg gider bare ikke sne og kulde 🙁
Perle - 19. marts 2008 - kl. 07:40
Slet ikke i orden, slet ikke. Vi skal jo (forhåbentlig) på camping!
Nå, men så finder vi jo nok på noget andet. Rigtig god påske dig dig 😉
Helle K. - 19. marts 2008 - kl. 08:38
Perle: I må vist medbringe en skovl 😉 Selvfølgelig finder I på noget andet – sådan er det at bo i Danmark, vejret kan vi aldrig regne med 🙂
Shabby-Marianne - 20. marts 2008 - kl. 09:12
Du kan godt finde de varme støvler frem og sneen kommer til at ligge højt….
Helle K. - 20. marts 2008 - kl. 09:56
Marianne: Og kameraet 😉
Navn
E-mail
Website
Δ
Hm – jeg må hellere lige tjekke hvad de “lover” for Østjylland
Anette: Jeg har besluttet, at det må være en fejl 😉
Jo jo, Helle – nu må det være jeres tur 😉
Hvis I skal have samme omgang som vi fik, så lad endelig være at satse på, at det er en fejl, for så fryser I ihjel – VARMT TØJ! Og bliv indenfor, hvis muligt er alt, hvad jeg kan sige….
Pernille: Jeg ku’ ellers godt undvære – uden at være misundelig og alting. 🙂
Deborah: Øv nej, jeg gider bare ikke sne og kulde 🙁
Slet ikke i orden, slet ikke. Vi skal jo (forhåbentlig) på camping!
Nå, men så finder vi jo nok på noget andet. Rigtig god påske dig dig 😉
Perle: I må vist medbringe en skovl 😉 Selvfølgelig finder I på noget andet – sådan er det at bo i Danmark, vejret kan vi aldrig regne med 🙂
Du kan godt finde de varme støvler frem og sneen kommer til at ligge højt….
Marianne: Og kameraet 😉