For et par uger siden – jeg kan ikke rigtig finde rundt i dagene, men det var i pinsen – vågnede jeg, da det puslede i haven, jeg kiggede ud af vinduet og i haven gik han – ja HAM med store bogstaver 🙂

Jeg blev en smule forvirret, det er jo ikke hver morgen Jesus går rundt i min have med en øl i hånden.
0



Og han kan gå på vandet (men kun fordi han ved, hvor bundgarnspælene er.. )
Fedt kostume!! :O)
Og det er ganske vist, for du fik billede af ham, godt du fik søvnen gnedet af øjnene og fandt kameraet… :))))
Hvor er han skøn 🙂
… og sponsoreret af Carlsberg og H2O 😉
Lotte: Snedige rad 😉
Kamma: Nemlig 🙂
Mette: Ja ikke 🙂
Per: Det er da det han er 😉
Ha ha ha – skønt billede 😀
Og mon ikke du tror på ham 😉
og han kan sikkert lave vand til øl..;-D
Anette: Tak 🙂
Anne: øh – jo ældre jeg bliver, jo sværere bliver det at tro, synes jeg.
Rejen: Det er da det, han kan 😉
hihi…det var heller ikke Ham men ham jeg tænkte på…min tro falmer også med alderen 🙂
Anne: Det var en anden snak 🙂
…og sandalerne fik han efter at have gået på vandet 🙂
Tillykke til datteren, og pøj-pøj videre frem!
anjoe: 😉 tak skal du ha’ – hun fortsætter jo et par år endnu, så tiden er planlagt 🙂
Hvor er de skønne 🙂