
Faktisk var det i går, den samlede brødstumper sammen i sneen, men jeg har endnu ikke vækket mit kamera i dag.

Denne fredag er løbet lidt fra mig…
Jeg stod rent faktisk op kl. 6, fordi jeg skulle i bad og ordne hår – og det skulle jeg gerne nå, inden drengene stod op, ellers ville jeg skulle gå rundt i nattøj i et par timer, og det kunne jeg slet ikke fungere med, når jeg er oppe, så er jeg også vasket og har tøj på – slut!
Kl. 10 skulle jeg være hos lægen, i dag ventede jeg “kun” i ½ time, de seneste to gange har jeg ellers ventet 1 og 1½ time.
Derefter var der noget garn, som skulle hente i Rold, noget strik som skulle være færdigt og så gik der tid med det.
Håndværkeren er hjemme om 20 minutter, så jeg ved slet ikke, om eller hvor meget jeg får ordnet her på bloggen i dag.
God fredag eftermiddag 🙂
0



Hvor er det altså en smuk fugl. 🙂 er den lige så stor som en alm. skade?
Cat. Virkelig flotte farver – den er lidt mindre end en alm. skade 🙂
Super flotte billeder af skovskaden. Jeg har ikke set den her i Bymarken, men i Sverige har vi mange..