Fru Nielsens Hverdag header image 2

Det var den weekend.

Skrevet mandag d. 4. oktober 2010 kl. 09:16 og gemt i: [fru Nielsens Hverdag]

Det er ufatteligt, som tiden flyver afsted.
Men det må jo være fordi, den går godt 🙂

I lørdags kastede vi os over haven,
vi var derude stort set hele dagen.
Vi udførte den ene massakre efter den anden.
Blommetræet blev savet rigtig meget ned,
vi vil have det i en størrelse, så vi kan plukke blommerne fra en wienerstige.

Emma forsøgte at lave massakre på min havehandske,
men det lykkedes hende ikke at ødelægge den.

Endelig kastede vi os over sommerfuglebusken,
den ældste trængte til at blive skåret ned,
vi har efterhånden 6 stk. lige der på række.
Vi manglede en rød, men den hentede vi også i lørdags.

Nu håber jeg, at de kan yde lidt til privatlivets fred ud mod fortovet.

Sådan gik lørdagen over stok og sten, men det er rigtig dejligt, at haven nu – stort set – er klar til vinteren.

Sødag blev først brugt på ingenting.
Jeg strikkede mens håndværkeren rensede ovnen – sådan på den grundige måde 😉

Senere kørte vi lidt rundt – hente nogle fisketing – kiggede på havnen i Nr. Sundby om der snart er sild – og endte med at fiske i Willestrup sidst på dagen.

– det var den weekend 🙂

Mandagen er grå, men jeg besluttede  for længe siden, at vejret ikke skal bestemme over mig og mit velbefindende 🙂 så defor ønsker jeg dig en dejlig mandag.

0

·



7 kommentarer ↓

  • jane

    Jeg har nu fulgt din side sådan lidt på sidelinen, og må altså sige du er fornøjelse…..jeg beundrer virkelig dit humør og gåpå mod.

    Har jeg en lidt trist dag skal jeg bare læse en af dine indlæg…..og wupti så vender humøret 🙂

    Tak for det !!!

    Jeg vil gerne følge din skønne blog, men din er ikke indrettet på samme måde som de fleste……???

    De bedste hilsner

    Jane

  • Lene

    Træk en gammel sweater på og lad bare skægget stå, det´ en god ide at starte på en frisk, sæt madding på krogen og tag med ud og fisk 🙂

    I har da rigtig hygget jer, og mandagens gråvejr skal blot have modspil af levende lys, og dejlige blogindlæg som bl.a dine, så er der ren nydelse 🙂

  • Rejen

    Sikke en masse I har nået, det er da dejligt….og tid til at fiske også, så pyt med vejret i dag, her i København skinner solen, men det blæser af pommern til…..god mandag til dig….

  • Annette's space

    Hold da op hvor har i været aktive i weekenden 🙂

    Det skal nok blive skønt med de sommerfuglebuske ud mod vejen. Læ for jer og fornøjelse for dem der går/kører forbi.

    Ha en afslappende mandag 😀

  • Helle K.

    Jane: Tak 🙂 nej jeg er ikke indrettet som de fleste 😉 men måske kunne du gemme mig i reader eller lign.?

    Lene: Du synger nu skønt 🙂 tak for sangen.

    Annemarie: Her skinner solen ikke, men til gengæld blæser det heller ikke 😉

    Annette: Det kan du tro 🙂 det håber jeg, jeg kan godt bruge bare en smule privatliv i haven 🙂

  • Anette

    Det lyder som en travl – men skøn weekend. Håber du får en god uge 🙂