






Søndagen er blevet brugt på at lave ingenting.
At gå tur med Emma.
At lave ingenting.
At lege med Emma i sneen.
At lave ingenting.
At tage billeder.
At lave ingenting.
At se tv.
At lave ingenting.
At lave ingenting.
At lave ingenting.
o.s.v.
God søndag aften. 🙂
0



Sådan skal en søndag være… 🙂
Der er jo en masse motiver/farveinspiration til et par malerier i dine fotografier! 😀
Det er nogle smukke billeder du har taget 🙂 og det er herligt nogle gange at lave ingenting . det har vi brug for 🙂 god mandag til dig fra Odense
Rimkogeren, Frederik og jeg tilslutter os sådan en dejlig gåtur 😀
ingenting er dejligt dokumenteret 🙂
Ingenting kan nemt være Alting.
Du er en knag til at tage billeder, de er altid så smukke, og jeg nyder dem.