Fru Nielsens Hverdag header image 2

Søndag med sne …

Skrevet søndag d. 15. februar 2009 kl. 21:08 og gemt i: [fru Nielsens Hverdag]




Søndagen er blevet brugt på at lave ingenting.
At gå tur med Emma.
At lave ingenting.
At lege med Emma i sneen.
At lave ingenting.
At tage billeder.
At lave ingenting.
At se tv.
At lave ingenting.
At lave ingenting.
At lave ingenting.
o.s.v.

God søndag aften. 🙂

 

0



5 kommentarer ↓