Jeg har haft en uge med ondt i hovedet, svimmelhed, kvalme, træthed og generel utilpashed – mere end jeg synes jeg skulle… og plejer.
Jeg havde overvejet om det evt. kunne være injektionen som havde disse bivirkninger…
Igår fandt vi så ud af, at brændeovnens rør er stoppet – delvist – så der siver røg ind i stuen. Jeg tror nu, at jeg har været påvirket af det hele ugen – hvor det nok er stoppet mere og mere til – jeg er jo den eneste som er i huset hele dagen hver dag.
Hvor heldigt, at man kan se og lugte røg!
0



Puha det har ikke væet rart – så tror da pokker du har haft det dårligt. Har skorstensfejeren så været forbi og tjække det hele?
Vores skorstensfejer kommer to gange om året ganske af sig selv.
Go’ lørdag i forhåbentlig ren luft. 🙂
Catarina: Vores skorstensfejer kommer også 2 gange om året af sig selv – jeg tror faktisk, at det er lige ved at være ved den tid…
Jeg tror, at håndværkeren renser røret og så lader vi skorstensfejren komme af sig selv… han har været på taget og tjekke, at skorstenen er ren og fri for evt. fuglereder.
sikke noget Helle..du har jo ikke fået ilt nok…selvom du er ude i den friske luft hver dag…Håndværkeren må se at få renset det rør…god weekend 🙂
Hold da op, godt du opdagede det i tide. God weekend til dig.
Pyyyha tænk at du har gået en hel uge uden at få ilt nok. Godt det blev opdaget!
Puha det var da noget af en forskrækkelse Helle – håber røret er renset og symptomerne forsvinder. God weekend 🙂
Føj da… Det var da vildt ubehageligt! :-/
godt det er opdaget! 🙂
Ligeså dejlige brændeovne kan være, ligeså farlige kan de være…Godt du opdagede det…pas på dig selv 😉