Håndværkeren og jeg smuttede på en lille fisketur – sammen med Emma.
Vejret var vidunderligt – stille og varmt.
Fiskene var dovne.
Der var stort set ingen fisk som bed på idag.
Hverken hos os eller andre.
Emma fandt ud af, at vand er sjovt – hun “bed” i vandet og knurrede, så der nærmest stod bobler om ørerne på hende, så hyggede vi os med det, nu når vi ikke rensede fisk.

Emma nød det 🙂 og jeg glædede mig over, at jeg havde haft besøg af fiskemanden idag, så vi har fisk i køleskabet.



Hej Helle!
Det er et rigtigt dejligt billede du har fanget af din hund foran den rene idyl!
Billedmager: Mange tak – der var dejligt – varmt og stille 🙂