Fru Nielsens Hverdag header image 2

Afslapning.

Skrevet torsdag d. 25. september 2008 kl. 19:16 og gemt i: [foto]

Håndværkeren og jeg smuttede på en lille fisketur – sammen med Emma.
Vejret var vidunderligt – stille og varmt.
Fiskene var dovne.
Der var stort set ingen fisk som bed på idag.
Hverken hos os eller andre.
Emma fandt ud af, at vand er sjovt – hun “bed” i vandet og knurrede, så der nærmest stod bobler om ørerne på hende, så hyggede vi os med det, nu når vi ikke rensede fisk.


Emma nød det  🙂 og jeg glædede mig over, at jeg havde haft besøg af fiskemanden idag, så vi har fisk i køleskabet.

0

··



2 kommentarer ↓