– dette indlæg er skrevet imorges, men bliver nu aftenens indlæg –

Søndag aften var der den vidunderligste himmel.
Den havde en helt speciel farve.
Himlen var åbenbart også speciel i Aalborg.
På TV så jeg en tilsvarende himmel, så det har åbenbart været flere steder i landet.
Idag blæser det en halv pelikan.
I nat har vi endelig fået lidt vand. Jeg vågnede ved 2.30 tiden og kunne høre regnen… det plejer jeg ellers ikke at bemærke.
Jeg er ikke vild med hedebølge, men lidt varmere må det nu godt være.
Lige om et øjeblik får jeg besøg af en blogger.
Det glæder jeg mig til.
Nyd din dag – jeg vil nyde min. 🙂
0



Skriv en kommentar ↓