Imorges kunne jeg ikke komme på nettet – pludselig var jeg på, men røg af igen.
Hele dagen har jeg bandet og svovlet af irritation over det.
Jeg har trykket på “reset” utallige gange – uden at det hjalp.
For kort tid siden opdagede jeg, at yngste havde sat et nyt stik i sin computer, men han havde tilsluttet det i “uplink” – så han var den eneste der havde forbindelse… det havde han kun i kort tid, inden jeg flåede stikket ud og fik det hele sat rigtigt i.
Utroligt at jeg ikke havde tjekket boksen, jeg vidste bare ikke, at der var blevet pillet – stikket kunne i hvertfald ikke springe rundt af sig selv.
Nu kan jeg igen trække vejret frit. 🙂



Skriv en kommentar ↓