Fru Nielsens Hverdag header image 2

Fuglefløjt på morgenkvisten.

Skrevet tirsdag d. 29. april 2008 kl. 07:54 og gemt i: [vejr og vind]

Sådan blev jeg vækket idag.
Fuglene har åbenbart savnet lidt regn.
Jeg kan også godt li’ en dag med regn – når bare det er med lunt vejr og uden blæst.
Idag kunne jeg finde på at gå en tur – det er hyggeligt at gå i regnen.

Hyg dig med regn eller sol på denne sidste tirsdag i april 2008. 😀

0



7 kommentarer ↓