Sådan blev jeg vækket idag.
Fuglene har åbenbart savnet lidt regn.
Jeg kan også godt li’ en dag med regn – når bare det er med lunt vejr og uden blæst.
Idag kunne jeg finde på at gå en tur – det er hyggeligt at gå i regnen.
Hyg dig med regn eller sol på denne sidste tirsdag i april 2008. 😀
0



Og i lige måde, Helle. Jeg ville ønske, at jeg kunne komme med på spadseretur i regnen. Det er noget af det bedste, jeg ved 🙂
tak i lige måde, Helle, jeg VIL også ud en tur i dag, men først er der lige lidt andet, der skal overstås 🙂
Liselotte: Tak 🙂 Jeg sender en tanke 🙂
Lene: Tak 🙂 du får også lige en tanke 🙂
Det er ikke bare fuglene der kan lide regnen, men både busker og træer stå snart helt grønne efter omgang regn.
Conny: Når solen kommer igen eksploderer alting 🙂
Fuglene har også haft – og har stadig – meget travle her 🙂 Det er så skønt livsbekræftende med regnen 😀
tak – håber også du har haft en dejlig tirsdag 🙂
Else: Fuglene har en fest 🙂
En dejlig tirsdag 😉 tak.