
Yngste legede på terrassen iaftes.
Naboens hund ville SÅ gerne lege.
Den hentede en pind og stillede sig op lige indenfor hegnet, så kunne yngste tage pinden og smide den ind i haven, så hentede Bella pinden igen og sådan fortsatte de i lang tid.
Bella er sød 😉
0



Er du sikker på at Bella, er af jordisk oprindelse???? Det er da lidt spooky med de glødende øje hun sender efter yngste. 😆
jeg troede kun, det var katte der havde grønne øjne?
Gemalen: Næhhhh – måske har jeg fotograferet et spørgelse 😆
Conny: Om aftenen er alle katte grå og hunde har grønne øjne 😉
Årh hvor er hun sød hende Bella 😉 Sådan ser vores hunds øjne også ud hvis han kigger direkte ind i kameraet 😛
Anette: Det er hun 🙂 Katteøjne ser også underlige ud, når den kigger ind i kameraet. 🙂 Jeg har vist læst en forklaring engang, men kan ikke lige huske den 🙂
Hvor er det en sød historie 🙂 Det kunne sagtens være vores hund når han er i legehumør 😛
Hvor er det da sødt med sådan en initiativrig hund…de er squ kloge ind imellem…..(om den her så kommer fra en fremmed planet, må vist stå hen i det uvisse…..måske er den fra photoplaneten, grine,grine)….sød ser den ud…
Anita: De er helt sikkert kloge 🙂 Photoplaneten – det er da der, den kommer fra 😆