Fru Nielsens Hverdag header image 4

Indlæg gemt i "video"

Så kan I selv se – det er da ikke så slemt ;)

19 maj 2014 · Gemt i videoklip, youtube · 4 kommentarer

Så kan Lene og andre der ikke bruger Facebook, Instagram og lign. også se. Jeg undskylder den hysteriske og hoverende latter … Man må sige, at moderen er meget klogere end datteren … Men heldigvis HAR hun lært lektien … efter at have drukket to liter mælk – og løbet […]

0

[Læs resten af indlægget →]

Kærlighed overvinder ikke alt.

7 april 2011 · Gemt i youtube, ældste · 9 kommentarer

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sUtyITCisg0[/youtube]

0

[Læs resten af indlægget →]

Når man bor på landet,

12 august 2010 · Gemt i jensen, kat, videoklip · 19 kommentarer

så er det nødvendigt med en god musefælde 🙂 [vimeo]http://www.vimeo.com/14084726[/vimeo]

0

[Læs resten af indlægget →]

Rigtige venner.

29 juni 2010 · Gemt i emma, jensen, videoklip · 10 kommentarer

[vimeo]http://www.vimeo.com/12943644[/vimeo]

0

[Læs resten af indlægget →]

Mikkel kom forbi,

8 juni 2010 · Gemt i fru Nielsens Hverdag, natur · 6 kommentarer

[vimeo]http://www.vimeo.com/12387282[/vimeo] han har vænnet sig til, at der er fiskerester at finde sidst på aftenen.

0

[Læs resten af indlægget →]

Nu med lyd.

18 maj 2010 · Gemt i film, videoklip · 7 kommentarer

[vimeo]http://www.vimeo.com/11832297[/vimeo]

0

[Læs resten af indlægget →]

Lørdagsflid.

20 marts 2010 · Gemt i videoklip · 6 kommentarer

[vimeo]http://www.vimeo.com/10312111[/vimeo]

0

[Læs resten af indlægget →]

Arbejdssøndag.

14 marts 2010 · Gemt i fru Nielsens Hverdag · 8 kommentarer

Jeg længes… jeg længes efter, at jeg kan sidde på terrassen (evt. pakket ind i et tæppe), så håndværkeren skovlede begge terrasser fri for sne – et kæmpe arbejde da der lå ca. 1 mtr. sne overalt – altså der hvor der ikke lå 2 mtr. 😉 Det gik det […]

0

[Læs resten af indlægget →]

Arbejdslørdag.

14 marts 2010 · Gemt i fru Nielsens Hverdag · 3 kommentarer

Birketræet trængte til beskæring, grenene hængte udover fortovet og vejen – gadelampen var næsten dækket og køkkenet henlå i mørke. Lørdagen gik med at beskære, save og rydde op. [vimeo]http://www.vimeo.com/10160892[/vimeo]

0

[Læs resten af indlægget →]

Solskinssøndag.

8 marts 2010 · Gemt i fru Nielsens Hverdag · 14 kommentarer

Jeg er ustyrlig, når solen skinner 🙂 Først fik Emma og jeg overbevist håndværkeren om, at vejret var så godt, at han kunne følge med på vores gåtur – han er ellers ikke meget for det 😉 Det var ikke nok, jeg var stadig fyldt med energi – som skulle […]

0

[Læs resten af indlægget →]