Jeg havde noget garn i overskud fra mine sommertrøjer – gråt og lilla. Jeg besluttede, fornuftig som jeg er 😉 at jeg måtte strikke en restetrøje, inden jeg igen køber nyt garn. Så nu tvinger jeg mig selv til at strikke, så snart jeg kan få mig til det … […]
0Indlæg gemt i "raglan oppefra og ned"
Nu med (rigeligt) indhold.
3 september 2013 · Gemt i strik · 11 kommentarer
Den grå med lilla striber med indhold … jeg vil ønske mig en lilla skjorte til at have udover, min mave er for fed til at blive udstillet i stramme jeans, men jeg synes, at lilla klæ’r mig. Jeg vil bare lige vise, at jeg er meget tilfreds med faconen […]
0


