Det var altså underligt! I søndags skulle jeg (igen-igen-igen) ordne nogle chili, denne gang til en omgang “mongas” 😉 Nu er de ved at være tørre, de hænger ved brændeovnen, og de er rynkede og knækker. MEN denne gang (første gang med de tørre) fik jeg en underlig fornemmelse i […]
0


