Jeg syntes lige, at jeg trængte til ham her:
og de næste 5 min. forestiller jeg mig, at jeg hedder Reene Toft Simonsen.
musik·thomas helmig
Gitte - 28. marts 2008 - kl. 09:32
Ja, det kunne være dejligt at sidde langt nede i en stol med en god bog og ham i baggrunden, men arbejdsdagen skal lige være over. God weekend til dig
Shabby-Marianne - 28. marts 2008 - kl. 09:36
ham kan du beholde for dig selv – så heller sidste uges Robbie 🙂
Helle K. - 28. marts 2008 - kl. 10:05
Gitte: Jeg forestillede mig noget mere håndgribeligt 😉 Men ok jeg nøjes med musikken. 🙂
Marianne: Jeg foretrækker også Robbie – men så skal jeg jo helt til England. 🙂
Helle - 28. marts 2008 - kl. 10:34
Næste gang er det min tur, til at være Rene, alsååå…
Helle K. - 28. marts 2008 - kl. 14:44
Helle: Ok så 🙂
Navn
E-mail
Website
Δ
Ja, det kunne være dejligt at sidde langt nede i en stol med en god bog og ham i baggrunden, men arbejdsdagen skal lige være over.
God weekend til dig
ham kan du beholde for dig selv – så heller sidste uges Robbie 🙂
Gitte: Jeg forestillede mig noget mere håndgribeligt 😉 Men ok jeg nøjes med musikken. 🙂
Marianne: Jeg foretrækker også Robbie – men så skal jeg jo helt til England. 🙂
Næste gang er det min tur, til at være Rene, alsååå…
Helle: Ok så 🙂