at idag starter foråret?
forår
Anette B - 28. marts 2008 - kl. 09:04
Jep – det kan du tro – og jeg satser på at det kommer NU….
Helle K. - 28. marts 2008 - kl. 10:04
Anette: NU og det kan kun gå for langsomt 🙂
Helle - 28. marts 2008 - kl. 10:36
Håbe du har ret, Helle. Skroget trænger til flere +grader.
Perle - 28. marts 2008 - kl. 12:38
Selvfølgelig 😉
Helle K. - 28. marts 2008 - kl. 14:44
Helle: Nemlig – desvære har vi haft regn det meste af dagen, nu lysner det lidt. 🙂
Perle: 😉
Navn
E-mail
Website
Δ
Jep – det kan du tro – og jeg satser på at det kommer NU….
Anette: NU og det kan kun gå for langsomt 🙂
Håbe du har ret, Helle. Skroget trænger til flere +grader.
Selvfølgelig 😉
Helle: Nemlig – desvære har vi haft regn det meste af dagen, nu lysner det lidt. 🙂
Perle: 😉