Vejret er lunt og stille, så jeg ville lige i haven med kameraet. Jeg nåede lige udenfor, så begyndte det at dryppe og hurtigt blev det til rigtigt regnvejr. Jeg pakkede sammen og gik ind, men kort tid efter holdt regnen op igen. Jeg nåede lige at tage et par billeder, inden regnen påny kom.
Det er vist sådan et rigtigt on-/offvejr idag?
0





Åh, hvor du altså fanger det fint Helle – de der regndråber der ikke helt vil slippe, men når de så slipper så er godt nok meget våde 🙂
Marianne: Tak – jeg er også lidt glad for de dråber 🙂
Det er ikke første gang du har vist dine evner for at fange regndråberne Helle 🙂
Sad og tænkte, hvor har du ret i din beskrivelse af vejret – sådan har vejret også været her i dag.
Else: Sikkert heller ikke sidste gang 😉 Godt – jeg frygtede at skolen skinnede alle andre steder 😉