Fru Nielsens Hverdag header image 2

Nu regner det – nu regner det ikke…

Skrevet torsdag d. 13. marts 2008 kl. 11:16 og gemt i: [foto, vejr og vind]

Vejret er lunt og stille, så jeg ville lige i haven med kameraet. Jeg nåede lige udenfor, så begyndte det at dryppe og hurtigt blev det til rigtigt regnvejr. Jeg pakkede sammen og gik ind, men kort tid efter holdt regnen op igen. Jeg nåede lige at tage et par billeder, inden regnen påny kom.

Det er vist sådan et rigtigt on-/offvejr idag?

0

·



4 kommentarer ↓