Fru Nielsens Hverdag header image 2

Sådan…

Skrevet tirsdag d. 18. september 2007 kl. 09:12 og gemt i: [håndarbejde]

Jeg har købt billetten til Marianne Isagers foredrag i Arden Kulturhus. Jeg håber, at tirsdag bliver en god dag, så jeg kan nyde aftenen.
Jeg kender ikke Marianne Isager vildt godt, men jeg har da set og nydt nogle af hendes modeller på nettet.
0



4 kommentarer ↓