Kl. 4 i nat.
I halvmørke og pisse regnvejr.
Iført natkjole, regnfrakke og træsko.
Bevæbnet med et hakkejern.
Trampe gennem haven.
Stikke hakkejernets skaft ind i en busk flere gange fra forskellige retninger.
Få afbrudt katteslagsmålet.
Trampe tilbage til min seng sammen med Jensen, som kiggede hoverende på den anden katteslagsbror.
.
.
.
.
Håber, at du selv kan danne billeder inde i hovedet – der var heldigvis ingen i nærheden med et kamera.



hihi, godt at Jensen har dig til at passe på for ham..;-D kattemor
Hi hi, jeg kan sagtens danne mig et billede og to inde i hovedet. 😀
Ha’ en dejlig torsdag. 🙂
Hahahahahaha det der kan jeg sagtens sætte et billede på……
´Knus og kram herfra
jeg har ogsaa faaet bilde i mit hovet.. den var god.. 🙂
Fedt billede og det ligner det der kunne have været taget her i haven for 14 dage siden.. Her var Mio oppe at slås med en NY kat i området, der ikke lige kunne finde ud af, hvad der er dit og mit 🙂
Jov, du kan tro, det giver billeder – godt du var der med hakkejernet 🙂
Hahahahaaa jeg har et par gode billeder i hovedet.. Håber Jensen takkede pænt..:-)
LOL -jo jeg ser billedet ganske klart:)
Mit indre kamera fungerer upåklageligt, så jeg har de skønneste billeder 🙂
Jeg kan sagtens danne mig et billede 🙂 Håber du faldt hurtigt i søvn igen.
Ja her ser jeg også billedet ganske tydeligt ;0)
he he Hurra for os med god fantasi som ser dig komme sjokkende lyslevende (og en kende muggen ;-)ned gennem haven He he…og du skulle jo alligevel op og lukke Jensen ind ikke???