
Regn!
Vi satte regnmåleren op kl. 20 i aftes, og nu er der faldet ca. 17 mm – lige udenfor stuevinduet, vi skal jo ikke bevæge os ud for at aflæse den 😉
Det var dejligt at vågne til en frisk brise ind gennem soveværelsesvinduet – af med dynen og fuld nydning.
Nu mangler vi bare et rigtig godt tordenvejr – vi har kun fået nogle små knald her og der, og det er altså for lidt.
Dagen hedder vist “torsdag med en bog i sofaen” – og det er fint med mig, jeg hentede nemlig en ny forsyning bøger på biblioteket i går.
Dejlig regnvejrsdag til dig 🙂



Hejsa Helle
Dejligt med en “dase-dag” , tror også jeg vil bruge dagen på mig selv, gøre lige det jeg har lyst til.
Vi har fået knap 15 mm regn her i det midtjyske.
Ha´en god torsdag.
Knus Hanne Bente
Og rigtig god fornøjelse med læsedagen, som jeg godt kan misunde dig lidt. Jeg har en stak gode bøger, som venter på mig, men mon ikke sommerferien byder på tid til at læse? Jeg tror det, så jeg må bare have tålmodighed 🙂
Tak i lige måde Helle og en god læsedag til dig. I Sverige havde vi uvejr med masser af lyn og torden, mens vi kørte på motorcyklerne, jeg vil hellere være indendørs, når det sker 🙂
Hele 17 milimeter 🙂
Det må være sjovt at have en regnmåler – sådan en må jeg have fat i. Her ser vejrudsigten ikke så slem ud for torsdagen. God hyggedag med bøgerne, Helle 🙂
Regnen siler ned stille og roligt her. Vi har fået rigtig meget, og min køkkenhave (og jeg) er rigtig taknemmelig.
Jeg er i gang med Hulernes sang, den sidste i serien om Ayla, jordens børn. Den er rigtig god, men lidt langtrukken nogle steder. Hvad læser du?
Klem
Det lyder dejligt med en bog i sofaen. Her er det gråvejr og regnfuldt, og det passer mig fint. Jeg er ikke til høje temperaturer, må jeg indrømme. 🙂
Temperaturen er faldet i dag, og det småregner, jeg tror kun vi fik 8mm i løbet af natten.. 🙂
Hav en god sofa-bog-dag.. 🙂
Ja denne dag er fuld af fred og ro, bøger og (her) rengøring – jeg grinede af at du ønsker et ordentligt tordenvejr! Her har vi somme tider haft lynnedslag, der virkelig brændte ledninger, antenner og endda tage, så jeg kan altså godt klare mig med nogle drøn ude fra Kattegat 🙂
Hanne Bente: Mange tak – jeg fik min bog læst færdig 🙂
Liselotte: Kommer tid kommer råd – du skal nok få læst dine bøger 🙂
Lene: Jeg vil også helst vær inde, men flot er det 🙂
Mette: Jeg læser næsten altid krimier – i går var det Stormvarsel af Anne Cleeves – den er rigtig god 🙂 Jeg købte de første bøger om Hulebjørnens Klan, men den sidste har jeg ikke købt eller læst, jeg har mistet lysten til den genre – jeg ved ikke, om den kommer igen.
Min have sætter også pris på regnen.
Mia: 20 gr. passer mig fint… 🙂
Inge: Tak – jeg nød dagen i går 🙂
Donald: Jeg har også prøvet at få parabol, tv osv brændt af af et lynnedslag, men alligevel kan jeg li’ det 🙂