Jeg var så heldig, at jeg vandt sidste omgang macrosjov inden sommerpausen.

I dag modtog jeg så gevinsten – en lækker æske chokolade, som vil blive åbnet og nydt i aften til kaffen 🙂
Tak Catarina for præmien – og for at du gad påtage dig arbejdet med at arrangere og koordinere macrosjov.
Jeg glæder mig til legen vender tilbage efter din fortjente sommerferie.



Jeg skal nok vende tilbage med legen og jeg glæder mig selv til at se alle de dejlige billeder. 🙂
Cat.: Det vil jeg glæde mig til hele sommeren 🙂 – og vi har taget hul på æsken, som falder helt i vores smag 🙂