Jeg var så heldig, at jeg vandt sidste omgang macrosjov inden sommerpausen. I dag modtog jeg så gevinsten – en lækker æske chokolade, som vil blive åbnet og nydt i aften til kaffen 🙂 Tak Catarina for præmien – og for at du gad påtage dig arbejdet med at arrangere og […]
0


