
Macrosjov hos CatarinaDK – ugens tema er levende. I dette tilfælde vil jeg tilføje… HELDIGVIS 😉 Der er kun en ting, der er værre end at finde en orm i sin blomme, det er at finde en halv orm. 🙂
Har du en fotograf i maven, så skal du deltage – ellers skal du ind og stemme på dit yndlingsbillede.
0




Åh, jeg kan næsten fornemme at den vrikker! Så, det må betyde billedet bestemt lever op til kategorien!
Uhmm , en Vicoria- blomme med orm. ;0))
Smukt billed og godt det var en hel orm:)
hihi, ja tak helst en hel orm…God billede..;-D
Aiii altså – jeg kan helt klart forneme den der “er den nu hel” og i samme sekund ville jeg også spytte min bid ud.
En ægte fotograf tænker ikke adrr men ihh et nytn motiv. God påske du “tossede” kone, det er en nydelse at følge med i dine ideer til nye motiver 🙂
@Lene – så er det godt jeg kun er en glad amatørfotograf. 😀
Rigtig godt billede, Helle.
Nok meget godt jeg ikke plejer at være vild med blommer 😉
Anne: TAk – og du kan tro, at den vrikkede 🙂
Marianne: Ja mange tak for det 🙂
Rejen: Ja for søren 🙂
Cat.: Jeg spyttede helt vildt 🙂
Lene: Jeg tænker i nye motiver, men jeg spiser trods alt ikke orm 😉
cat.: Også jeg.:)
Aneers: Tak 🙂 Heldigt for dig 😉
Klamt! 🙂
Super godt billede.. 🙂
Skønt billede – ja, det er værre at finde en halv orm i det, man er ved at spise ;O)
Uhmm en lækker blomme med hel orm.
Skønt og mundvandstrækkende foto:)
Fantastisk billede -og lidt ulækkert. Godt du nåede at opdage den 😉
Hvor er jeg glad for, du fandt den hele 🙂
super billede Helle…er enig med Lene ( din tossede… ;D )