
Heldigvis var ældste hjemme på besøg, hun gider nemlig godt lege “så-tager-vi-billeder-leg” med mig 🙂
Du skulle kigge ind til Catarina, hvor vi har gang i en macroleg.
Hvis du kan li’ at tage billeder, kan du deltage, hvis du bare har en mening, kan du stemme.




hehe.. jeg vil også se det næste billede.. du ved der hvor du flipper baglæns rundt, efter at være gledet, og lander uden at have slået dig.. 🙂
Inge: Det billede har jeg også taget – det ser I senere 😉
Imponerende hvordan du formår at få fortalt en hel historie med det billede. Jeg tror godt at du kan begynde at tænke over hvad næste uges emne skal være 😉
Michael: Mange tak 🙂 – nu får vi se, der er jo mange gode bidrag, og der kommer garanteret mange flere inden tirsdag.
Nu går du da total bananas;)
Skønt billede
Hej Helle !
Tusind tak for de søde høns du har sendt mig som påskegave, de står og pynter så fint i min stue 🙂
Og chokolade æggene de er allerede forsvundet … familien var så flinke at hjælpe mig med at spise dem.
Mange hilsner Jytte
hihi, sjovt indlæg og jep det bliver sjovt med det næste billede af dig og bananskrællen…;-D
Super billede, både med ugens emne og en god historie..Godt gået
Fint billede og igen: Humor er du altså rigtig god til!
Skøønt, godt focus og godt billed. :O)
djohanne: Også i den grad 🙂
Jytte: Selv tak – jeg er glad for, at du kunne li’ dem 🙂 og chokoladen.
Annemarie: Min datter og bananskrællen 😉
>johnny: Mange tak 🙂
Ditte: Tak – det glæder mig, at du synes det – jeg elsker humor 🙂
Marianne: Tak 🙂
Ha ha ha hvor er det et herligt billede Helle og jeg vil da også gerne se fortsættelsen på det billede. 🙂
Rigtigt godt fundet på og lige dig. Sidder ski og smiler stort. 🙂
Hehe, fint billede… jeg kan også sagtens se fortsættelsen for mig 🙂
Cat.: Tak og den får I nok senere i dag 🙂
Ellen: Tak – tænkte det nok 😉