Jeg er endnu engang med hos Catarina.
macrosjov
Lene - 21. februar 2011 - kl. 10:49
Du min yndlings fotokunstner 🙂 Jeg bliver så glad af dine billeder 🙂
Per - 21. februar 2011 - kl. 11:03
Hold da op – du lægger hårdt ud på sådan en kold mandag 🙂 I aften skal der vist ledes efter bidrag til samme leg 😉
Catarina - 21. februar 2011 - kl. 11:34
Wauw sikke et smukt billede og sikke en kunstnerisk behandling du har udført her Helle. 🙂
Tak fordi du deltager i Makrosjov. 🙂
Helle K. - 21. februar 2011 - kl. 11:36
Hej med jer 🙂
Lene: Tak – og mange tak 🙂
Per: Tak Per – jeg glæder mig til at se dit bidrag 🙂
Cat.: Tak – det er et gammelt billede – vist nok fra 2004, men jeg har altid godt kunnet li’ det 🙂 Fornøjelsen er helt på min side 🙂
Madame - 21. februar 2011 - kl. 13:38
Det er vel nok smukt – og elegant med rammen du lavet i samme farve!
Marianne Sa - 21. februar 2011 - kl. 14:07
Super billede.
kirsten pauli - 21. februar 2011 - kl. 16:13
dejlig bilde. 🙂
Koh-I-Noor - 21. februar 2011 - kl. 16:55
Godt lavet!
Rejen - 21. februar 2011 - kl. 17:55
Flot..;-D
anjoe - 21. februar 2011 - kl. 18:36
————griner og nyder dit flotte fotoarbejde 😀
*LOL*
Inge - 21. februar 2011 - kl. 20:03
Super flot og kreativt billede.. jeg bliver glad i låget af det.. 🙂
Tina - omme i London - 26. februar 2011 - kl. 01:47
FEDT billede!
Petunia - 27. februar 2011 - kl. 14:02
Nice!! Kjekt å leke seg med bilder!!
Ville bare minne om at det er dags for FOTOKALENDER 2011/ FEBRUAR Håper du blir med denne måneden også!!!
Navn
E-mail
Website
Δ
Du min yndlings fotokunstner 🙂
Jeg bliver så glad af dine billeder 🙂
Hold da op – du lægger hårdt ud på sådan en kold mandag 🙂
I aften skal der vist ledes efter bidrag til samme leg 😉
Wauw sikke et smukt billede og sikke en kunstnerisk behandling du har udført her Helle. 🙂
Tak fordi du deltager i Makrosjov. 🙂
Hej med jer 🙂
Lene: Tak – og mange tak 🙂
Per: Tak Per – jeg glæder mig til at se dit bidrag 🙂
Cat.: Tak – det er et gammelt billede – vist nok fra 2004, men jeg har altid godt kunnet li’ det 🙂 Fornøjelsen er helt på min side 🙂
Det er vel nok smukt – og elegant med rammen du lavet i samme farve!
Super billede.
dejlig bilde. 🙂
Godt lavet!
Flot..;-D
————griner og nyder dit flotte fotoarbejde 😀
*LOL*
Super flot og kreativt billede.. jeg bliver glad i låget af det.. 🙂
FEDT billede!
Nice!! Kjekt å leke seg med bilder!!
Ville bare minne om at det er dags for
FOTOKALENDER 2011/ FEBRUAR
Håper du blir med denne måneden også!!!