så får man, hvad man ønsker…
foto·sne
Annette's space - 20. november 2010 - kl. 10:09
Jeps … og vanen tro får i meget mere end resten af landet 😉
jette - 20. november 2010 - kl. 10:24
Her er også helt hvidt, mon ikke det forsvinder i løbet af dagen. Det der skovlen sne, kan hurtigt blive for meget. 🙁
Navn
E-mail
Website
Δ
Jeps … og vanen tro får i meget mere end resten af landet 😉
Her er også helt hvidt, mon ikke det forsvinder i løbet af dagen. Det der skovlen sne, kan hurtigt blive for meget. 🙁