Når man er nået op i min høje alder,
så sætter man pris på at få en reminder… og så vidt jeg husker 😉 så får jeg også en sms i løbet af formiddagen.
Så jeg er tilfreds med morgenens mail:
0Kære Helle Klitgaard,
Hermed en påmindelse om aftale med Salon 2B
d. 25 oktober 2010 kl. 12:00 – 12:30
Venlig hilsen
Salon 2B
Jeg ved ikke, om det er meningen, at der skal være sådan nogle afslutningsdippedutter (semikolon), men jeg kan ikke lige finde ud af at sætte dem…



hi sådanne beskeder får jeg også fra min frisør, det er nu meget rart, ikke at jeg nogensinde har glemt en tid hos frisøren, men man bliver jo ældre…;-0 god mandag til dig…
Det er så dejligt med den service fra frisøren 🙂 Min er også med på den trend.
Jeg ville ønske jeg fik samme beskeder fra min frisør, men her er vi nok lidt for langt ude på landet til at det liver indført. 😉
Herligt 🙂 Er det et godt sted?
jeg bliver klippet i Hadsund for tiden.. kan ikke rigtig finde andre, der er lige så gode..
Griner stadig over Salon 2b’s skopudsningstilbud hehe.. kig på prislisten.
Annemarie: Jeg har heller ikke glemt frisøren, men tandlægen har vi glemt nogle gange…
Anne: Virkelig smart 🙂
Cat.: Pjat – det skal nok komme 😉 Jeg bor da også på landet.
Joan: Det synes jeg. Det er i Skørping. Jeg har ikke lige set det, er du sikker på, at vi snakker om samme salon?
Fin fin service 😀 Lige et tilbud til ældre koner 😉
He he…jeg bor for langt ude på landet! Har ingen mobiltelefon selv…og min frisør kommer hjem til mig 🙂
Hilsen fra en ældre kone.
Annette: Jeg synes det er fint 🙂
Johanne: Sådan gør min mors frisør også 🙂 det er virkelig service.