Fru Nielsens Hverdag header image 2

Service der dutter.

Skrevet mandag d. 25. oktober 2010 kl. 07:24 og gemt i: [fru Nielsens Hverdag]

Når man er nået op i min høje alder,
så sætter man pris på at få en reminder… og så vidt jeg husker 😉 så får jeg også en sms i løbet af formiddagen.

Så jeg er tilfreds med morgenens mail:

Kære Helle Klitgaard,

Hermed en påmindelse om aftale med Salon 2B

d. 25 oktober 2010 kl. 12:00 – 12:30

Venlig hilsen

Salon 2B

Jeg ved ikke, om det er meningen, at der skal være sådan nogle afslutningsdippedutter (semikolon), men jeg kan ikke lige finde ud af at sætte dem…

0

··



8 kommentarer ↓

  • rejen

    hi sådanne beskeder får jeg også fra min frisør, det er nu meget rart, ikke at jeg nogensinde har glemt en tid hos frisøren, men man bliver jo ældre…;-0 god mandag til dig…

  • Anne

    Det er så dejligt med den service fra frisøren 🙂 Min er også med på den trend.

  • Catarina

    Jeg ville ønske jeg fik samme beskeder fra min frisør, men her er vi nok lidt for langt ude på landet til at det liver indført. 😉

  • Joan

    Herligt 🙂 Er det et godt sted?
    jeg bliver klippet i Hadsund for tiden.. kan ikke rigtig finde andre, der er lige så gode..

    Griner stadig over Salon 2b’s skopudsningstilbud hehe.. kig på prislisten.

  • Helle K.

    Annemarie: Jeg har heller ikke glemt frisøren, men tandlægen har vi glemt nogle gange…

    Anne: Virkelig smart 🙂

    Cat.: Pjat – det skal nok komme 😉 Jeg bor da også på landet.

    Joan: Det synes jeg. Det er i Skørping. Jeg har ikke lige set det, er du sikker på, at vi snakker om samme salon?

  • Annette's space

    Fin fin service 😀 Lige et tilbud til ældre koner 😉

  • johanne

    He he…jeg bor for langt ude på landet! Har ingen mobiltelefon selv…og min frisør kommer hjem til mig 🙂
    Hilsen fra en ældre kone.

  • Helle K.

    Annette: Jeg synes det er fint 🙂

    Johanne: Sådan gør min mors frisør også 🙂 det er virkelig service.