Det er da et utroligt smukt billede af den Hortensia. Sidste sommer havde jeg sådan een på altanen. Da den blev kedelig satte jeg den ud i jorden og hele vinteren har jeg skævet sådan lidt skeptisk til den…men tænk engang, den har sørme sat nye blade, så nu håber jeg jo at den vil blomstre derude.
Ha’ en dejlig weekend 😀
Oj, vilken bild. Den tog plats i hela rummet…
Du presenterar den blå hortensian ursnyggt.
Min mamma fick alltid en hortensia på mors dag,
när hon levde, av min bror.
Därför kallar jag den för “morsdagsblomma”.
Ha det gott i helgen // barbro
Bildet er helt nydelig arrangert og bearbeidet, og blomsten er fantastisk. Jeg har stelt min hortensia inne i hele vinter, satte den ut i varmen, så kom nattefrosten og tok den….
ser den nok ikke mer…
ha en go´hælj!
Vakker Blå Blomst! Nydelig bilde1
Glemte å si det på kommentaren om kransekaken, men det kommer her:
Lykke til med konfirmasjonen! Håper dere får en strålende dag!
-Margit-
En blå hortensia … de er så vakre. Håper min kommer tilbake i sommer, etter en så hard vinter er ingenting sikkert! Ser frem til å se de store blå “ballene” igjen!
Hvis det ellers er tilladt 😉 for en af hankøn at have en yndlingsblomst, så er hortensia altså min favorit.
Skal i øvrigt ses på Azorerne – der blomster de overalt 😀
Uhm, en hortensia – de er bare så dejlige 🙂
Ååå nydelig bilde av en nydelig hortensia. Elsker de blomstene:)
Bbbbbbare lekkert:-))
Ikke alle blomster som ville vært lekre i blått,men denne er vakker som bare det:-)
Suuuperdeilig helg til deg fra Randi
Vilken vacker blå blomma. Jag är väldigt förtjust i blått så den blomman är i min smak med sin härligt blåa färg:)
Ha en fin dag!
Underbar bild på den vackra blå hortensian!
Trevlig helg!
Dobbelt B – smuk løsning, og tak for din kommentar 🙂
Skønt valg for B.. mine blå hortensiaer ender altid med at blive røde efter et par år.
God dag Helle
Det er da et utroligt smukt billede af den Hortensia. Sidste sommer havde jeg sådan een på altanen. Da den blev kedelig satte jeg den ud i jorden og hele vinteren har jeg skævet sådan lidt skeptisk til den…men tænk engang, den har sørme sat nye blade, så nu håber jeg jo at den vil blomstre derude.
Ha’ en dejlig weekend 😀
Flot blå hortensia 😉
Oj, vilken bild. Den tog plats i hela rummet…
Du presenterar den blå hortensian ursnyggt.
Min mamma fick alltid en hortensia på mors dag,
när hon levde, av min bror.
Därför kallar jag den för “morsdagsblomma”.
Ha det gott i helgen // barbro
Heisann!
Bildet er helt nydelig arrangert og bearbeidet, og blomsten er fantastisk. Jeg har stelt min hortensia inne i hele vinter, satte den ut i varmen, så kom nattefrosten og tok den….
ser den nok ikke mer…
ha en go´hælj!
Åh så vackert fotat, snyggt.
Fantastisk blomst og bilde.
Mangler kun duften via internett
Vakker Blå Blomst! Nydelig bilde1
Glemte å si det på kommentaren om kransekaken, men det kommer her:
Lykke til med konfirmasjonen! Håper dere får en strålende dag!
-Margit-
Et kjempeherlig bilde 🙂
Og en fantastisk farge!
SÅ nydelig! De er en av mine favoritter, men står ikke så lenge hos meg. Selv om jeg er flink til å vanne.
Nyyydelig!
God helg
Det er en flot hortensia. Sådan en gad jeg godt have i haven, men indtil videre er det ikke lykkedes. Må nok være noget, vi gør forkert.
Meget smuk blå blomst!
En blå hortensia … de er så vakre. Håper min kommer tilbake i sommer, etter en så hard vinter er ingenting sikkert! Ser frem til å se de store blå “ballene” igjen!
Underbar bild av den blå hortensian! Jag älskar blå blommor och denna är jättevacker.
Blå med blæk eller hvad er det man fodrer den med? Det er så morsomt med Hortensia, at blomsterne afspejler plantens “humør” 🙂
VAKKERT 🙂
Ville innom deg og takke for flotte ord 🙂
Ha en flott dag
Klems
Nydelig Helle. Så vakkert fanget!
Så er det en af de flotte blomster – dejlig.
God weekend
Hvis det ellers er tilladt 😉 for en af hankøn at have en yndlingsblomst, så er hortensia altså min favorit.
Skal i øvrigt ses på Azorerne – der blomster de overalt 😀
Nydelig hortensia. Ser den står i sur jord, ellers ville den ha fått fargen rosa. Jeg liker så godt måten du kombinerer bilder og bokstaver på 🙂
Tak for alle jeres søde kommentarer – til mit billede – min fotovinkel – og mine bogstaver 🙂
Per – selvfølgelig må mænd have en yndlingsblomst 🙂