Fru Nielsens Hverdag header image 2

Aldrig for gammel til at lege.

Skrevet lørdag d. 10. april 2010 kl. 10:15 og gemt i: [fru Nielsens Hverdag, mellemste]

Igår fik forårfornemmelserne fat i mellemste 🙂

Skateboardet blev fundet frem og testet – og han kunne endnu 🙂

Yngste var lykkelig for, at han fik lov til at lege med, der er noget særligt ved at lege med storebror 🙂

0

··



5 kommentarer ↓

  • Catarina

    Aii hvor herligt og det ser så sandelig ud til at han stadig kan. 🙂

  • Helle

    Ja der sker noget, når solen kommer frem 😉 Kan det passe, jeg har set (din) ældste i reklamen fra Fakta, idag 😉 syn’s det lignede….

  • Lene

    Øv jeg troede lige at når jeg kom længere ned i tekst og billeder, så så jeg fru Nielsen på skateboard 😉

    Men i øvrigt et rigtig godt billede 🙂

  • Billedmager

    Det er dejligt at kunne lege. Jeg tror at vi alle har godt af at lege, bort set fra at jeg ikke læige har tænkt mig at at løbe på skateboard. Jeg er bange for at falde!

  • Helle K.

    Næste gang er det mig 😉

    Helle – ja det er rigtigt – jeg sagde, da jeg så det, at hun ville hade det billede – og det gør hun 😉