Næste tur regner (hø-hø) jeg med bliver i solskin 🙂
foto·regndråber·regnvejr
Lene - 23. marts 2010 - kl. 14:13
Nu skinner solen her, så jeg er den, der er gået 🙂 Er du ude på anden runde 😉 ?
Helle K. - 23. marts 2010 - kl. 14:41
Lene: Ja jeg var ude på anden runde – i solskin eller noget der ligner 🙂
Navn
E-mail
Website
Δ
Nu skinner solen her, så jeg er den, der er gået 🙂 Er du ude på anden runde 😉 ?
Lene: Ja jeg var ude på anden runde – i solskin eller noget der ligner 🙂