Dagen idag skulle bruges på både sjov og alvor,
nu bliver det mest alvor.
Jeg skal til den sædvanlige kontrol på sygehuset,
og havde lige forestillet mig, at jeg kunne tage på lidt vindueskiggeri inden.
Desværre er mellemste lige kommet hjem fra skole,
første skoledag ovenpå influenza’en,
han hoster voldsomt, men besværet og klager over at det stikker ind i siden,
så nu må jeg lige en tur omkring lægen,
inden jeg haster på sygehuset.

Det giver mig to timer,
hvor jeg enten kan læse min bog færdig,
den skulle have været afleveret i torsdags,
så for en enkelt gangs skyld, får jeg en bøde. 🙁
Eller jeg kan strikke på mit strikketøj,
som også trænger.
God mandag til dig 🙂
0



Nej dog, er han ikke frisk endnu, æv. Rigtig god bedring med ham og hav en hyggelig da med de forskellige “sysler” 😉
Filans – god bedring!
Øv ha – god bedring med mellemste. Den lyder gånnåk træls, den influenza 🙁
synd for knægten… og moren,
men husk bogen,
jeg har lige betalt 100 kr,
for en glemt bog,
nu venter jeg bare på at hukommelsen
skal blive bedre efter huskekagen…
god bbedring, lissy
God bedring til Mellemsted, Helle, og god mandag også til dig 🙂
Tak til jer alle.
Jeg håber, at penicillin virker hurtigt, så han kan få det bedre – snart.
Den influenza er gåtnåk træls – og som lægen sagde, så er den alle steder.
Lissey – jeg skal nok huske bogen, men jeg satser på at få den læst færdig iaften.