Fru Nielsens Hverdag header image 2

Søndagssyslerier.

Skrevet søndag d. 20. september 2009 kl. 15:32 og gemt i: [fru Nielsens Hverdag]

Ingen gåtur til Emma og fruNielsen idag.

Jeg fik håndværkeren sat igang fra tidlig formiddag.

persienne_200909

Persiennerne skulle afmonteres og vaskes og jeg skal lige komme efter dig … imens vaskede jeg vinduerne og rammerne indvendigt – hvorefter håndværkeren blev sat igang udvendigt. 🙂
Senere blev støvet fjernet og støvsugeren fundet frem – samt gulvvasken klaret – jeg elsker, når her er rent og dejligt, men det varer sjældent længe.
Efter 4 timers knokleri gik jeg igang med bollebagningen – og har nu planer om, at tilbringe resten af søndagen i ro og mag – men ingen gåtur, jeg orker det nemlig ikke.

Imorges kiggede solen frem og vejret var så dejligt som igår, men hurtigt kom skyerne og inden vi fik set os om, så var der regn til haven.

Ældste har lige ringet, der er nogle “far-skal-lige-ordne-ting”, som hun gerne vil have klaret, når lige vi kan finde en dag …

Nyd resten af din søndag – jeg har tænkt mig at nyde min 🙂

0

·



7 kommentarer ↓

  • Catarina

    Nøjj hvor har I været aktive, bliver helt forpustet. Nu har I da virkelig fortjent at tage en slapper resten af søndagen.

    Og en god aften ønskes I også. 🙂

  • Elizabeth H.

    Du / I har haft travlt, men jeg er helt enig i, at det er dejligt med et rent og op ryddet hjem. Det er dog sjældent, som du selv er inde på, at det vare så længe med tre børn fra alderen 6-14 år i huset 🙂

  • Pernille

    Åh ja et rent hjem er dejligt, ligeså er søndagsnydning 😀

  • Randi

    Der er ikke noget bedre end at slappe lidt af og nyde det, når først alt det praktiske er til side. Her på Sydsjælland brager solen stadi ned – jeg har lige været ude at gå tur – det var næsten for varmt. Men det er jo bare med at få suget til sig af solskinnet, sålænge det er der 🙂

  • anette

    Sikke en aktivitet på en søndag 😛
    Det er nu skønt når det er overstået og man kan slappe af. God søndag aften.

  • kirstenpauli

    jeg nyder ogsaa min søndag med min datter, hun er lige flyttet til philadelphia,, og det er saa smukt her.. men det tog mig over 12 timer for at komme her.. 🙁
    det er gaadt du har en god haandværker. smil.

  • Tina - omme i London

    Det er simpelthen saa tilfredsstillende, naar man faar saadan noget gjort. Godt arbejde!