Skrevet torsdag d. 13. november 2008 kl. 19:47 og gemt i: [lydbøger]
Jeg faldt over en side med gratis lydbøger.
Jeg har ikke prøvet at downloade eller lytte, så hvis du prøver, vil jeg gerne høre om dine oplevelser med siden.
Jeg har ikke prøvet en af dem, du henviser til, men jeg har prøvet denne her http://netlydbog.dk/. Det er bibliotekets lydbogsbibliotek. Den har jeg brugt flere gange – og jeg er rigtig glad for det. For et par uger siden lå jeg i sengen med influenza – sådan en omgang, hvor man intet orker. Jeg downloadede lige en bog på den bærbare – og så lå den i sengen ved siden af mig og afspillede kapitel efter kapitel. Det var en supermåde at få tiden til at gå mens jeg var syg. Min mand arbejder på et lager, og han downloader bøgerne til sin MP3 ting og går og lytter til dem på arbejdet – og det er han meget glad for. Så vi har kun rigtig gode erfaringer med lydbøger 🙂
Jeg er ved at øve mig Helle, tak for dine link. Jeg ligger dem på mobilen, når jeg så er ude at trave tur i byområder, så kan jeg fint lytte. Glæder mig til sommer, jeg er en af disse kvinder der bare kan ligge i timer, med næsen mod solen, lytte til det liv der er på stranden, nu kan jeg da slappe af med en bog samtidig.
Jeg har ikke prøvet en af dem, du henviser til, men jeg har prøvet denne her http://netlydbog.dk/. Det er bibliotekets lydbogsbibliotek. Den har jeg brugt flere gange – og jeg er rigtig glad for det. For et par uger siden lå jeg i sengen med influenza – sådan en omgang, hvor man intet orker. Jeg downloadede lige en bog på den bærbare – og så lå den i sengen ved siden af mig og afspillede kapitel efter kapitel. Det var en supermåde at få tiden til at gå mens jeg var syg. Min mand arbejder på et lager, og han downloader bøgerne til sin MP3 ting og går og lytter til dem på arbejdet – og det er han meget glad for. Så vi har kun rigtig gode erfaringer med lydbøger 🙂
Tak for et par gode links Helle – de er gemt 🙂
Skønt med gode links. Og Podcasts er dejlige når man lige trænger til, at læne sig lidt tilbage og lukke øjnene 🙂
Gitte: Jeg kender godt den side, men jeg synes ikke, at der er så mange bøger – ihvertfald ikke nogle som jeg ikke allerede har læst. 🙂
Jeg har også gode erfaringer med de lydbøger som jeg har hørt 🙂
Anette: Selv tak 🙂
Johanne: Det kan man sagtens have brug for 🙂
Jeg er ved at øve mig Helle, tak for dine link. Jeg ligger dem på mobilen, når jeg så er ude at trave tur i byområder, så kan jeg fint lytte. Glæder mig til sommer, jeg er en af disse kvinder der bare kan ligge i timer, med næsen mod solen, lytte til det liv der er på stranden, nu kan jeg da slappe af med en bog samtidig.