Det er hvad jeg skal bruge tiden på idag.
Støvsugningen er blevet “glemt” i alle forberedelserne til konfirmationen, så det er hårdt tiltrængt, jeg har opgivet tanken om, at en anden ser det, så kan jeg ligeså godt selv gøre det – og lade være med at ærgre mig over det. 🙂
Afslapningen skal foregå i/på sofaen med en krimi i hånden. Det er længe siden jeg har læst om dagen, det trænger jeg til, kan jeg mærke. 😉
Dagens bog: Midvinterblod af Mons Kallentoft
Jeg er vild med svenske krimier og denne lyder spændende.
Solen skinner stadig her, men nogle tynde skyer driver rundt på himlen, det bliver lidt af en omvæltning at skulle have skygge og måske regn igen.
Nyd den sidste sol i denne omgang. God torsdag. 😀
0




God tur med støvsugeren, Helle, bagefter håber jeg, du nyder afslapningen med krimien. Også god torsdag til dig 🙂
Puk: Tak 🙂 Jeg er så rastløs, at jeg har svært ved at koncentrere mig, men lidt får jeg da læst. 🙂