Jeg VED, at den gemmer sig lige der bag skyerne – engang imellem kommer der et lille strejf forbi. 😎
vejr og vind
Conny - 3. april 2008 - kl. 15:51
Jeg har set solen hele vejen hjem fra Thisted Jeg der oppe få lavet CT skanning
Anette B - 3. april 2008 - kl. 16:33
Jeg synes det har været lidt gråt i gråt i dag – en anelse sol men mest gråvejr.
Frøken Solhat - 3. april 2008 - kl. 16:38
Hej Helle… du har ret. Bag skyen er himlen altid blå – der har været den mest pragtfulde himmel her hos os hele eftrmiddagen – den kan vi godt tåle at se igen i morgen :0)
Helle K. - 3. april 2008 - kl. 20:27
Conny: Nå det var der den var 🙂
Anette: Solen begyndte at vise sig lidt smågrumset sidst på eftermiddagen – her omkring 🙂
Hej Frøken Solhat. Jeg elsker den blå himmel og solens stråler, men jeg har lige set vejrudsigten, så den er ikke sikker imorgen – desværre 🙂
Bambi72 - 3. april 2008 - kl. 20:30
Jaa her har den også vist sit ansigt nu og da 😀 Men nu må den gerne stoppe denne gemmeleg….
Helle K. - 3. april 2008 - kl. 20:35
Bambi: Jeg glæder mig sådan til rigtigt forår 🙂
Navn
E-mail
Website
Δ
Jeg har set solen hele vejen hjem fra Thisted Jeg der oppe få lavet CT skanning
Jeg synes det har været lidt gråt i gråt i dag – en anelse sol men mest gråvejr.
Hej Helle… du har ret. Bag skyen er himlen altid blå – der har været den mest pragtfulde himmel her hos os hele eftrmiddagen – den kan vi godt tåle at se igen i morgen :0)
Conny: Nå det var der den var 🙂
Anette: Solen begyndte at vise sig lidt smågrumset sidst på eftermiddagen – her omkring 🙂
Hej Frøken Solhat. Jeg elsker den blå himmel og solens stråler, men jeg har lige set vejrudsigten, så den er ikke sikker imorgen – desværre 🙂
Jaa her har den også vist sit ansigt nu og da 😀 Men nu må den gerne stoppe denne gemmeleg….
Bambi: Jeg glæder mig sådan til rigtigt forår 🙂