Fru Nielsens Hverdag header image 2

Sol – sol kom nu frem…

Skrevet torsdag d. 3. april 2008 kl. 15:17 og gemt i: [vejr og vind]

Jeg VED, at den gemmer sig lige der bag skyerne – engang imellem kommer der et lille strejf forbi. 😎

0



6 kommentarer ↓

  • Conny

    Jeg har set solen hele vejen hjem fra Thisted Jeg der oppe få lavet CT skanning

  • Anette B

    Jeg synes det har været lidt gråt i gråt i dag – en anelse sol men mest gråvejr.

  • Frøken Solhat

    Hej Helle… du har ret. Bag skyen er himlen altid blå – der har været den mest pragtfulde himmel her hos os hele eftrmiddagen – den kan vi godt tåle at se igen i morgen :0)

  • Helle K.

    Conny: Nå det var der den var 🙂

    Anette: Solen begyndte at vise sig lidt smågrumset sidst på eftermiddagen – her omkring 🙂

    Hej Frøken Solhat. Jeg elsker den blå himmel og solens stråler, men jeg har lige set vejrudsigten, så den er ikke sikker imorgen – desværre 🙂

  • Bambi72

    Jaa her har den også vist sit ansigt nu og da 😀 Men nu må den gerne stoppe denne gemmeleg….

  • Helle K.

    Bambi: Jeg glæder mig sådan til rigtigt forår 🙂