At være blevet pensionist er ingen guldgrube, så håndværkeren mener, at han må opfinde et ekstra job, så han kan tjene flere penge, nu når jeg mister en stor del af mine. Det er vældig pænt gjort af ham.
0Indlæg gemt i "pension"
Savner…
3 januar 2008 · Gemt i pension · 7 kommentarer
Jeg havde et ærinde på Borgerservice i forbindelse med min pension. Jeg var indenfor døren i ca. 15 sek., så stod min tidligere kollega “Leder af Byggesagsafdelingen” og sagde: “Kom ind på mit kontor bagefter, jeg savner dig” – jeg savner også ham, så jeg ræsede derind, straks jeg var […]
0Min kloge nabokone.
17 december 2007 · Gemt i fibromyalgi, pension, smerter · 4 kommentarer
Min nabo er lige kommet hjem fra ferie på Tenerife. Dernede fik hun pludselig lyst/trang til at læse min blog, så hun vidste allerede da hun kom hjem, at jeg var pensionist (næsten). Hun skrev nogle kloge ord, som jeg vil forsøge at have i tankerne, nu når det sker. […]
0


