Fru Nielsens Hverdag header image 4

Indlæg gemt i "sidelæns"

Alle gode gange to.

20 februar 2013 · Gemt i strik · 5 kommentarer

Vintertrætheden er så skide træls. Nu har jeg besluttet, at der må og skal ske noget. Jeg har overvejet at male, men er ikke kommet i gang. Jeg læser, men trænger til noget med lidt mere bevægelse i. Jeg blev for et stykke tid siden spurgt om “Hvordan går det […]

0

[Læs resten af indlægget →]