Som I alle ved, er jeg vild med at tage billeder – mange billeder, så jeg har i lang tid overvejet, at få lavet en fotobog, men I kender der nok, man får ikke noget gjort ved det. For ca. 3 uger siden fik jeg en mail fra Pixum med […]
0Som I alle ved, er jeg vild med at tage billeder – mange billeder, så jeg har i lang tid overvejet, at få lavet en fotobog, men I kender der nok, man får ikke noget gjort ved det. For ca. 3 uger siden fik jeg en mail fra Pixum med […]
0