Så gik der lige en uge… Fødselsdagen gik godt, men jeg har først fået næsen lidt oven vande igen i dag, men det vidste jeg jo på forhånd, at det ville trække tænder ud og vare tid. Min morgengåtur skal jeg jo have, så må jeg falde sammen, når jeg […]
0


