Ja, sådan kalder man de damer, som går på stranden fra morgen til aften med en pind i hånden (den bruger de til at rode op i sten og andet) for at finde rav. Jeg har aldrig fundet rav – altså før nu – fordi jeg er mere optaget af […]
3Indlæg gemt i "hav"
Thyborøn i solskin.
25 maj 2010 · Gemt i ud i det blå · 6 kommentarer
Som forrige indlæg vidnede om, så er jeg i underskud med “at komme ud”. Igår var håndværkeren hjemme, og jeg lokkede ham med ud i verden. Vi kørte egentlig mod vest med den tanke, at vi ville ende ved Limfjorden, men jo længere mod vest vi kom, jo større lyst fik […]
0


