Jeg ser ikke “Familien Gregersen” på TV2, men jeg har set den på DVD, og det undrer mig, at de parykker de bruger, efter min bedste overbevisning, så ligner det noget, som er strikket af en gammel acryl-sweater. Der må være en grund til det, jeg mener, alting er da […]
0


