Fru Nielsens Hverdag header image 2

Månen…

Skrevet fredag d. 21. marts 2008 kl. 17:19 og gemt i: [foto]

Da vi var ovre og se vores nye hus i torsdags, stod månen klar og flot, men ikke fuld 🙂 Den var i tiltagende…
Catarina havde gjort det, så jeg måtte også forsøge – og jeg synes, at det er blevet meget godt, sådan på afstand.

0

·



11 kommentarer ↓