Fru Nielsens Hverdag header image 2

Project 365 – dag 136

Skrevet tirsdag d. 15. maj 2012 kl. 15:02 og gemt i: [Project 365]


Når det regner, får man jeg fregner 😉 Heldigt, at jeg altid har været glad for mine.

0

···



4 kommentarer ↓

  • Anette

    Jeps – det kender jeg også til 😉
    Helle – den uploader kun billeder når det er taget med instagram – app´en ikke? Ikke hvis jeg bruger det almiindelige kamera i tlf? Eller kan jeg selv vælge hvilke billeder der skal uploades?

    Er det et kirsebærtræ i baggrunden?

  • Helle K.

    Anette: Smukt 🙂 Du går ind i programmet og tager et billede og deler det. Men du kan også dele et tidligere billede på instagram, men jeg kan se, at du er på nu 🙂
    Det er mit Japanske Kirsebærtræ, som endelig er i blomst – flere uger forsinket.

  • Helle K.

    Merete: Jeg havde en anelse 😉