28 år – i medgang og modgang 🙂
28 år·bryllupsdag·dag 133·project 365
Inger Bonde - 12. maj 2012 - kl. 17:31
Teløk. Vi har kun lige haft 28 års kærestedag, så I er foran 🙂
Rejen - 12. maj 2012 - kl. 18:14
stort tillykke med dagen…;-D
Helle K. - 12. maj 2012 - kl. 18:32
Inger: Tak 🙂 Ja en smule foran – vi havde 31 års kærestedag i januar, jeg var kun lige blevet 18 år, da vi blev kærester 🙂
Rejen: Tak 🙂
kamma - 12. maj 2012 - kl. 19:15
Stort tillykke med bryllupsdagen, håber i har haft en god dag….
Helle K. - 12. maj 2012 - kl. 20:15
Kamma: Tak skal du ha’ 🙂 Jo den har været ok – tak 🙂
Merete - 12. maj 2012 - kl. 20:56
Tillykke ♥♥♥
Tina Liel - 13. maj 2012 - kl. 12:27
Et kæmpe tillykke med dagen igår. Lidt af en bedrift når man tæller dagene 😉 Knus♥.
Tina - omme i London - 13. maj 2012 - kl. 23:02
Teloek! 🙂
Helle K. - 14. maj 2012 - kl. 11:09
Merete: Tak 🙂
Tina: Ja for søren – jeg kan vist slet ikke tælle så langt 😉
Tina: Mange tak 🙂
billedmager - 15. maj 2012 - kl. 07:42
Hej Helle! Tillykke med jeres 28 år. Det er godt gået. Jeg håber at I havde en hyggelig dag.
Helle K. - 15. maj 2012 - kl. 16:27
Billedmager: Mange tak 🙂 Det er gået helt af sig selv – næsten 😉
Hanne Vestergaard - 31. maj 2012 - kl. 16:57
Hej Helle.
Jeg er kommet lidt bagud med at læse mine yndlingsbloks, derfor denne lidt sene kommentar.
Blot for at sige at i vores vielsesringe står der også 12-5, men årstallet er 1965, så vi haster mod guldbrylluppet, forstå det hvo som kan!!
Hilsen fra
Hende på heden
Navn
E-mail
Website
Δ
Teløk.
Vi har kun lige haft 28 års kærestedag, så I er foran 🙂
stort tillykke med dagen…;-D
Inger: Tak 🙂 Ja en smule foran – vi havde 31 års kærestedag i januar, jeg var kun lige blevet 18 år, da vi blev kærester 🙂
Rejen: Tak 🙂
Stort tillykke med bryllupsdagen, håber i har haft en god dag….
Kamma: Tak skal du ha’ 🙂 Jo den har været ok – tak 🙂
Tillykke ♥♥♥
Et kæmpe tillykke med dagen igår. Lidt af en bedrift når man tæller dagene 😉 Knus♥.
Teloek! 🙂
Merete: Tak 🙂
Tina: Ja for søren – jeg kan vist slet ikke tælle så langt 😉
Tina: Mange tak 🙂
Hej Helle!
Tillykke med jeres 28 år. Det er godt gået.
Jeg håber at I havde en hyggelig dag.
Billedmager: Mange tak 🙂 Det er gået helt af sig selv – næsten 😉
Hej Helle.
Jeg er kommet lidt bagud med at læse mine yndlingsbloks, derfor denne lidt sene kommentar.
Blot for at sige at i vores vielsesringe står der også 12-5, men årstallet er 1965, så vi haster mod guldbrylluppet, forstå det hvo som kan!!
Hilsen fra
Hende på heden