Japanske kirsebærblomster i regnen.
dag 131·japanske kirsebærblomster i regnen·project 365
marianne Sa - 10. maj 2012 - kl. 16:23
Hvor er det et lækkert billede – trods regnen.
Helle K. - 10. maj 2012 - kl. 19:08
Marianne: Jeg synes næsten, at regnen tilfører lidt tyngde eller hvordan man nu skal sige – selv om solskin ville være endnu bedre 🙂
Navn
E-mail
Website
Δ
Hvor er det et lækkert billede – trods regnen.
Marianne: Jeg synes næsten, at regnen tilfører lidt tyngde eller hvordan man nu skal sige – selv om solskin ville være endnu bedre 🙂