Så var hun pyntet igen 🙂
dag 120·project 365
Catarina - 2. maj 2012 - kl. 09:17
Jammmen Helle da, du er da bare for lækker og sommerlig. De sko er da bare for fede. 🙂
Helle K. - 2. maj 2012 - kl. 09:54
Catarina: Tak skal du ha’ jeg føler mig også rigtig godt tilpas i den 🙂 og nu har jeg også lært, at gå i skoene 😉
Anna Marie - 2. maj 2012 - kl. 10:53
Smart, smart. Sådan nogle sko må jeg ha fat i!
Lene - 2. maj 2012 - kl. 11:13
Hvor ser du bare godt ud 🙂
Helle K. - 2. maj 2012 - kl. 11:36
Anna Marie: Tak – de kan købes 🙂
Lene: Mange tak 🙂
Merete - 2. maj 2012 - kl. 22:44
halli hallo …. du ser godt ud ;0)
Helle K. - 3. maj 2012 - kl. 07:26
Merete: Mange tak 🙂 Du kan tro, at jeg nyder det 🙂
Navn
E-mail
Website
Δ
Jammmen Helle da, du er da bare for lækker og sommerlig. De sko er da bare for fede. 🙂
Catarina: Tak skal du ha’ jeg føler mig også rigtig godt tilpas i den 🙂 og nu har jeg også lært, at gå i skoene 😉
Smart, smart. Sådan nogle sko må jeg ha fat i!
Hvor ser du bare godt ud 🙂
Anna Marie: Tak – de kan købes 🙂
Lene: Mange tak 🙂
halli hallo …. du ser godt ud ;0)
Merete: Mange tak 🙂 Du kan tro, at jeg nyder det 🙂