Mon jeg er ved at blive afhængig – af frisk luft altså? Selvom der var bidende koldt idag, så kunne jeg ikke undvære en tur udenfor. Vinden var bidende, så jeg valgte, at blive inde i byen, hvor husene kunne yde en smule læ og ly. Mosen ligger i udkanten af byen sammen med Naturparken og Naturlegepladsen. Jeg gik rundt derude i godt og vel 1½ time, det var skønt trods den røde næse og de kolde knogler. Jeg kunne næsten ikke gå, da jeg endelig nåede hjem, men pyt – det kan jeg nok igen imorgen.




Tak for en dejlig foto-tur 🙂
Dit seje kvindemenneske, du tager dejlige billeder, og så kommer du tillige ud at gå. du må godt klappe dig selv på skulderen 🙂
Catarina: Selvtak 🙂
Lene: 🙂 Jeg føler mig så sej – af din kommentar – tak 🙂
Hvor er det godt Helle. jeg har lige læst hos Lene om at røre sig noget mere – det vil jeg. Jeg vil også ud i mosen og være en mosekone 🙂
TAK FOR TUREN!
Jo, jeg tror godt, man kan blive afhængig af frisk luft.
Man kan måske også blive afhængig af dine flotte fotos.
Tak for turen, det er flot at du får gået så meget.
Marianne: Det læste jeg også og det var lige før jeg polerede glorien 😉
Conny: Selv tak – jeg håber, at jeg bliver afhængig – og mange tak 🙂
Johanne: Selv tak – jeg er også glad, når det lykkes at få mig ud 🙂