Fru Nielsens Hverdag header image 2

Tur i mosen.

Skrevet lørdag d. 16. februar 2008 kl. 17:54 og gemt i: [foto]

Mon jeg er ved at blive afhængig – af frisk luft altså? Selvom der var bidende koldt idag, så kunne jeg ikke undvære en tur udenfor. Vinden var bidende, så jeg valgte, at blive inde i byen, hvor husene kunne yde en smule læ og ly. Mosen ligger i udkanten af byen sammen med Naturparken og Naturlegepladsen. Jeg gik rundt derude i godt og vel 1½ time, det var skønt trods den røde næse og de kolde knogler. Jeg kunne næsten ikke gå, da jeg endelig nåede hjem, men pyt – det kan jeg nok igen imorgen.

0

·



7 kommentarer ↓